Abstrakt
W artykule autor omawia cechy usług i ich wpływ na działania marketingowe w sferze usług budowlanych. Nakreśla podstawowe kierunki tych działań. Zwraca uwagę na trudności we wprowadzaniu marketingu do przedsiębiorstw budowlanych.
Bibliografia
Belniak S., Brzeski W.J., Angielsko-polski słownik nieruchomości. English-Polish Real Estate Dictionary, KiN, Kraków 1994.
Zobacz w Google Scholar
Fonfara K., Marketingowa koncepcja eksportu budownictwa, AE, Poznań 1989.
Zobacz w Google Scholar
Johnson H.G., Flodhammer A., Industrial Customer Segmentation, „Industrial Marketing Management”, July 1980.
Zobacz w Google Scholar
Moore A.B, Marketing Management in Construction, Butterworths, 1984.
Zobacz w Google Scholar
Newcombe R., Langford D., Fellows R., Construction Management, B.T. Batsford Ltd., London 1994.
Zobacz w Google Scholar
Pluta-Olearnik M., Marketing usług, PWE, Warszawa 1993.
Zobacz w Google Scholar
The Management of Construction Firm, Aspects of Theory, P.M. Hillebrandt and J. Cannon, Macmillan 1989.
Zobacz w Google Scholar
Webster F.E., Modelling the Industrial Buying Process, „Journal of Marketing Research”, November 1965.
Zobacz w Google Scholar
© Copyright by Małopolska Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Tarnowie. Artykuły są udostępniane na podstawie Creative Commons Attribution Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0 Licencja Międzynarodowa