Marketing usług budowlanych
Okładka tom 2
PDF

Słowa kluczowe

marketing usług
usługi budowlane
rola marketingu w przedsiębiorstwie
przedsiębiorstwo budowlane
materiały konferencyjne

Jak cytować

BelniakS. (1999). Marketing usług budowlanych . Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej W Tarnowie, (2), 53-58. https://doi.org/10.25944/znmwse.1999.02.5358

Abstrakt

W artykule autor omawia cechy usług i ich wpływ na działania marketingowe w sferze usług budowlanych. Nakreśla podstawowe kierunki tych działań. Zwraca uwagę na trudności we wprowadzaniu marketingu do przedsiębiorstw budowlanych.

https://doi.org/10.25944/znmwse.1999.02.5358
PDF

Bibliografia

Belniak S., Brzeski W.J., Angielsko-polski słownik nieruchomości. English-Polish Real Estate Dictionary, KiN, Kraków 1994.
Zobacz w Google Scholar

Fonfara K., Marketingowa koncepcja eksportu budownictwa, AE, Poznań 1989.
Zobacz w Google Scholar

Johnson H.G., Flodhammer A., Industrial Customer Segmentation, „Industrial Marketing Management”, July 1980.
Zobacz w Google Scholar

Moore A.B, Marketing Management in Construction, Butterworths, 1984.
Zobacz w Google Scholar

Newcombe R., Langford D., Fellows R., Construction Management, B.T. Batsford Ltd., London 1994.
Zobacz w Google Scholar

Pluta-Olearnik M., Marketing usług, PWE, Warszawa 1993.
Zobacz w Google Scholar

The Management of Construction Firm, Aspects of Theory, P.M. Hillebrandt and J. Cannon, Macmillan 1989.
Zobacz w Google Scholar

Webster F.E., Modelling the Industrial Buying Process, „Journal of Marketing Research”, November 1965.
Zobacz w Google Scholar

© Copyright by Małopolska Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Tarnowie. Artykuły są udostępniane na podstawie Creative Commons Attribution Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0 Licencja Międzynarodowa

 

Pobrania

Dane pobrania nie są jeszcze dostepne