Abstrakt
Artykuł przedstawia produkt bankowy jako element strategii marketingowej banku na przykładzie kart płatniczych i ich systemów. Autorzy charakteryzują karty płatnicze i ich rodzaje. Omawiają wybrane systemy kart płatniczych takie jak: VISA, EuroCard/MasterCard, American Express, Diners Club i JCB. Nakreślają rozwój polskiego systemu kart płatniczych.
Bibliografia
Dobosiewicz Z., Podstawy bankowości, PWN, Warszawa 1997.
Zobacz w Google Scholar
Gregorczuk-Fedorowicz K. , Plastik, „Gazeta Bankowa” 1997, nr 39, Dodatek.
Zobacz w Google Scholar
Grzegorczyk W., Marketing bankowy, Biblioteka Menedżera i Bankowca, Warszawa 1997.
Zobacz w Google Scholar
Grzegorczyk W., Strategie marketingowe banków, PWN, Warszawa 1997.
Zobacz w Google Scholar
Myczkowski A., Dąbrowski T., Karty płatnicze, Respublika, Warszawa 1997.
Zobacz w Google Scholar
Rytelewska G., Marketing bankowy [w:] Współczesny bank, pod red. W.L. Jaworskiego, Poltext, Warszawa 1998.
Zobacz w Google Scholar
Smaga M., Karty płatnicze, Zakamycze 1998.
Zobacz w Google Scholar
© Copyright by Małopolska Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Tarnowie. Artykuły są udostępniane na podstawie Creative Commons Attribution Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0 Licencja Międzynarodowa