Nowe produkty bankowe formą strategii marketingowej banków (na przykładzie kart płatniczych)
Okładka tom 2
PDF

Słowa kluczowe

marketing bankowy
usługi bankowe
strategia marketingowa
karty płatnicze
materiały konferencyjne

Jak cytować

KarczB., & MalecM. (1999). Nowe produkty bankowe formą strategii marketingowej banków (na przykładzie kart płatniczych). Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej W Tarnowie, (2), 97-108. https://doi.org/10.25944/znmwse.1999.02.97108

Abstrakt

Artykuł przedstawia produkt bankowy jako element strategii marketingowej banku na przykładzie kart płatniczych i ich systemów. Autorzy charakteryzują karty płatnicze i ich rodzaje. Omawiają wybrane systemy kart płatniczych takie jak: VISA, EuroCard/MasterCard, American Express, Diners Club i JCB. Nakreślają rozwój polskiego systemu kart płatniczych.

https://doi.org/10.25944/znmwse.1999.02.97108
PDF

Bibliografia

Dobosiewicz Z., Podstawy bankowości, PWN, Warszawa 1997.
Zobacz w Google Scholar

Gregorczuk-Fedorowicz K. , Plastik, „Gazeta Bankowa” 1997, nr 39, Dodatek.
Zobacz w Google Scholar

Grzegorczyk W., Marketing bankowy, Biblioteka Menedżera i Bankowca, Warszawa 1997.
Zobacz w Google Scholar

Grzegorczyk W., Strategie marketingowe banków, PWN, Warszawa 1997.
Zobacz w Google Scholar

Myczkowski A., Dąbrowski T., Karty płatnicze, Respublika, Warszawa 1997.
Zobacz w Google Scholar

Rytelewska G., Marketing bankowy [w:] Współczesny bank, pod red. W.L. Jaworskiego, Poltext, Warszawa 1998.
Zobacz w Google Scholar

Smaga M., Karty płatnicze, Zakamycze 1998.
Zobacz w Google Scholar

© Copyright by Małopolska Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Tarnowie. Artykuły są udostępniane na podstawie Creative Commons Attribution Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0 Licencja Międzynarodowa

 

Pobrania

Dane pobrania nie są jeszcze dostepne