Abstrakt
Artykuł przedstawia syntetyczne ujęcie kształtowania koncepcji produktu w fazie wprowadzania na rynek na przykładzie branży budowlanej. Analiza sporządzona została na potrzeby przedsiębiorstwa handlowo-usługowego działającego w branży budowlanej, a dotyczy nowego technologicznego rozwiązania w procesie uszczelniania przed penetracją wody (powłoki hydroizolacyjne).
Bibliografia
Gray D.A., Cyr D., Na czym polega i jak robić marketing produktu, M&A Communications Polska Sp. z o.o., Lublin 1995.
Zobacz w Google Scholar
Kotler Ph., Armstrong G., Principles of Marketing, Prentice Hall, New York 1996.
Zobacz w Google Scholar
Przybyłowski K., Hartley S., Kerin R. A., Rudelius W., Marketing, Dom Wydawniczy ABC Sp. z o.o., 1998.
Zobacz w Google Scholar
Żurawik B., Żurawik W., Zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwie, PWE, Warszawa 1996.
Zobacz w Google Scholar
© Copyright by Małopolska Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Tarnowie. Artykuły są udostępniane na podstawie Creative Commons Attribution Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0 Licencja Międzynarodowa