Strategia wprowadzania produktu na rynek na przykładzie branży budowlanej
Okładka tom 2
PDF

Słowa kluczowe

marketing produktu
strategia produktu
materiały budowlane
jakość produktów budowlanych
materiały konferencyjne

Jak cytować

MalecE. (1999). Strategia wprowadzania produktu na rynek na przykładzie branży budowlanej . Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej W Tarnowie, (2), 151-158. https://doi.org/10.25944/znmwse.1999.02.151158

Abstrakt

Artykuł przedstawia syntetyczne ujęcie kształtowania koncepcji produktu w fazie wprowadzania na rynek na przykładzie branży budowlanej. Analiza sporządzona została na potrzeby przedsiębiorstwa handlowo-usługowego działającego w branży budowlanej, a dotyczy nowego technologicznego rozwiązania w procesie uszczelniania przed penetracją wody (powłoki hydroizolacyjne).

https://doi.org/10.25944/znmwse.1999.02.151158
PDF

Bibliografia

Gray D.A., Cyr D., Na czym polega i jak robić marketing produktu, M&A Communications Polska Sp. z o.o., Lublin 1995.
Zobacz w Google Scholar

Kotler Ph., Armstrong G., Principles of Marketing, Prentice Hall, New York 1996.
Zobacz w Google Scholar

Przybyłowski K., Hartley S., Kerin R. A., Rudelius W., Marketing, Dom Wydawniczy ABC Sp. z o.o., 1998.
Zobacz w Google Scholar

Żurawik B., Żurawik W., Zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwie, PWE, Warszawa 1996.
Zobacz w Google Scholar

© Copyright by Małopolska Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Tarnowie. Artykuły są udostępniane na podstawie Creative Commons Attribution Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0 Licencja Międzynarodowa

 

Pobrania

Dane pobrania nie są jeszcze dostepne