Wykorzystanie sieci Internet dla celów komunikacji marketingowej
Okładka tom 2
PDF

Słowa kluczowe

e-biznes
Internet
poczta elektroniczna
World Wide Web (WWW)
komunikowanie marketingowe
materiały konferencyjne

Jak cytować

KuziakM. (1999). Wykorzystanie sieci Internet dla celów komunikacji marketingowej . Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej W Tarnowie, (2), 141-149. https://doi.org/10.25944/znmwse.1999.02.141149

Abstrakt

Artykuł analizuje wykorzystanie Internetu przez polskie przedsiębiorstwa dla celów komunikacji marketingowej. Internet posiada cały zestaw narzędzi, które z powodzeniem mogą być wykorzystywane przez firmy. Z punktu widzenia komunikacji największe znaczenie mają: poczta elektroniczna (e-mail) i system World Wide Web (WWW). Poczta elektroniczna używana jest przede wszystkim do komunikacji z klientami przedsiębiorstwa, natomiast World Wide Web jako źródło informacji (pozyskiwania danych) oraz medium reklamowe. Autor przedstawia także opinie przedsiębiorstw o komunikacyjnych możliwościach Internetu.

https://doi.org/10.25944/znmwse.1999.02.141149
PDF

Bibliografia

-
Zobacz w Google Scholar

© Copyright by Małopolska Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Tarnowie. Artykuły są udostępniane na podstawie Creative Commons Attribution Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0 Licencja Międzynarodowa

 

Pobrania

Dane pobrania nie są jeszcze dostepne