Abstrakt
W artykule omówiono uwarunkowania zewnętrzne działalności jednostek turystycznych, do których zostały zaliczone zmiany modelu życia i potrzeb społecznych oraz zjawiska i procesy charakteryzujące sferę gospodarki. Określone zostały również uwarunkowania wewnętrzne działalności, w których uwzględniono nowe tendencje w marketingowej koncepcji zarządzania, nowe zasady działania na rynku, innowacyjność, tworzenie wizerunku firmy i kształtowanie pozycji rynkowej.
Bibliografia
Alejziak W. 2000. Turystyka w obliczu wyzwań XXI wieku. W: Gospodarka turystyczna u progu XXI wieku. Pod red. S. Bosiackiego. Poznań: AWF. ISBN 83-86336-78-1.
Zobacz w Google Scholar
Kotler Ph. 2004. Philip Kotler odpowiada na pytania na temat marketingu. Poznań: Dom Wydawniczy Rebis. ISBN 83-7301-577-9.
Zobacz w Google Scholar
Oleksiuk A. 2007. Marketing usług turystycznych. Warszawa: Difin. ISBN 978-83-7251-696-1.
Zobacz w Google Scholar
Panasiuk A. (red.). 2007. Marketing usług turystycznych. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN. ISBN 978-83-01-15296-3.
Zobacz w Google Scholar
Piasecki B. (red.). 1998. Ekonomika i zarządzanie małą firmą. Warszawa - Łódź: Wydawnictwo Naukowe PWN. ISBN 83-01-12622-1.
Zobacz w Google Scholar
© Copyright by Małopolska Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Tarnowie. Artykuły są udostępniane na podstawie Creative Commons Attribution Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0 Licencja Międzynarodowa