Abstrakt
Artykuł zawiera przedstawienie procedury doboru kanałów dystrybucji dla produktu w fazie wprowadzenia na rynek w branży budowlanej. Autorka analizuje dwie bazowe wersje kanałów dystrybucji. 1) Wersja I - ostrożna, polega na wykorzystaniu już istniejących w firmie kanałów dystrybucji. 2) Wersja II - ekspansywna, polega na równoczesnym rozbudowaniu już istniejącej sieci i stworzeniu nowych, pośrednich kanałów dystrybucji. W dalszej kolejności autorka porównuje obie wersje, ze szczególnym uwzględnieniem wpływu na ich charakter etapów procesu zakupu w branży budowlanej, zwłaszcza przy wprowadzaniu innowacyjnego produktu.
Bibliografia
Czubała A., Dystrybucja produktów, PWE, Warszawa 1996.
Zobacz w Google Scholar
Kłeczek R., Kowal W., Marketing. Jak to się robi, Ossolineum, Wrocław 1992.
Zobacz w Google Scholar
Leihs H., Marketing. Tips und Hin wie se für Praktiker, Wirtschaftsförderungsinstitut, Wien 1990.
Zobacz w Google Scholar
Wilson M., Zarządzanie marketingiem, KUL, Lublin 1993.
Zobacz w Google Scholar
© Copyright by Małopolska Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Tarnowie. Artykuły są udostępniane na podstawie Creative Commons Attribution Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0 Licencja Międzynarodowa