Innowacja jako strategia wprowadzania nowego produktu (na przykładzie proszku do prania Perła)
Okładka tom 2
PDF

Słowa kluczowe

innowacje
marketing produktu
marketing produktów innowacyjnych
strategia produktu
środki chemii gospodarczej
studium przypadku
materiały konferencyjne

Jak cytować

StaniendaJ. (1999). Innowacja jako strategia wprowadzania nowego produktu (na przykładzie proszku do prania Perła). Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej W Tarnowie, (2), 209-221. https://doi.org/10.25944/znmwse.1999.02.209221

Abstrakt

Artykuł analizuje innowacje jako strategię wprowadzania nowego produktu. Autorka charakteryzuje branżę chemii gospodarczej w Polsce. Proces rozwoju nowego produktu i jego wprowadzania na rynek przedstawia na przykładzie proszku do prania Perła.

https://doi.org/10.25944/znmwse.1999.02.209221
PDF

Bibliografia

Kłeczek R. (red.), Marketing, jak to się robi, Ossolineum, Wrocław 1992.
Zobacz w Google Scholar

Kotler P., Marketing: analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Gebethner i S-ka, Warszawa 1994.
Zobacz w Google Scholar

© Copyright by Małopolska Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Tarnowie. Artykuły są udostępniane na podstawie Creative Commons Attribution Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0 Licencja Międzynarodowa

 

Pobrania

Dane pobrania nie są jeszcze dostepne