Nr 4 (2001)
Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie
Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zespół redakcyjny
Kodeks etyki
Polityka otwartego dostępu
Polityka antyplagiatowa
Polityka prywatności
Zgłoszenia tekstów
Przesyłanie tekstów
Recenzowanie
Publikowanie prac
ORCID iD
Aktualny numer
Archiwum
Zarejestruj
Zaloguj
Kontakt
Szukaj
Zaloguj
Wybierz język. Obecnym językiem jest:
Język Polski
English
Zaloguj
Wybierz język. Obecnym językiem jest:
Język Polski
English
Nr 4 (2001)
Opublikowano 30 September, 2001
Pełny numer
PDF
Spis treści PDF
Table of contents PDF (English)
Artykuły
Andrzej Szromnik
7-19
Inwestycje zagraniczne w miastach i regionach - główne korzyści oraz ich uwarunkowania
PDF
Józefa Famielec
21-30
Rynkowe uwarunkowania strategii rozwojowych małych i średnich przedsiębiorstw
PDF
Maria Płonka
31-49
Rozwój orientacji marketingowej polskich banków
PDF
Jolanta Stanienda
51-61
Rynkowe przesłanki działań restrukturyzacyjnych wybranego przedsiębiorstwa regionu tarnowskiego
PDF
Renata Żaba
63-72
Specyfika marketingu usług
PDF
Jan Siekierski
73-80
Wybór koncepcji marketingowej w przemyśle spożywczym na przykładzie wybranych przedsiębiorstw
PDF
Jadwiga Berbeka
81-90
Oddziaływanie reklamy na rynkowe zachowania konsumentów
PDF
Regina Klimkowska
91-102
Polacy i reklama w latach dziewięćdziesiątych
PDF
Stanisław Cieśla
103-112
Marketing bezpośredni w teorii i praktyce przedsiębiorstwa przemysłu spożywczego
PDF
Władysław Szczepankiewicz
113-125
Logistyczna koncepcja obsługi klienta jako czynnik kształtowania przewagi konkurencyjnej firmy
PDF
Małgorzata Roczniak-Witkowska
127-141
Marketingowa i etyczna ocena przedsiębiorstwa na przykładzie wybranego przedsiębiorstwa telekomunikacyjnego
PDF
Adam Figiel
143-150
Wpływ etnocentryzmu konsumenckiego na kształtowanie międzynarodowych strategii marketingowych
PDF
Ewa Majewska
151-159
Wykorzystanie Internetu w nauczaniu języka angielskiego studentów zarządzania
PDF
Stanisława Proć
161-169
Podpis cyfrowy a bezpieczeństwo gospodarki elektronicznej
PDF
×
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapomniałeś(aś) hasła?
Zapamiętaj nazwę użytkownika i hasło
Zaloguj się
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się