Abstrakt
W artykule podjęto rozważania nad problematyką odróżnienia marketingu politycznego od komunikacji społecznej. Omówiono strategie i narzędzia marketingu politycznego. W konkluzji podkreślono, iż zwiększająca się demokracja życia publicznego w Polsce oraz upowszechnianie zasad etyki wśród polityków i dziennikarzy powinny zwiększyć możliwość kontroli i ocen postaw osób odpowiedzialnych za sprawy publiczne.
Bibliografia
Cichosz M., Skrzypczyński D., Co to jest marketing polityczny?, „Aida”, sierpień 1997.
Zobacz w Google Scholar
Sobkowiak L., Komunikacja polityczna [w:] Studia z teorii polityki, pod red. A.W. Jabłońskiego i L. Sobkowiaka, Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, Wrocław 1996.
Zobacz w Google Scholar
Wójcik K., Public relations od A do Z, t. 1, Placet, Warszawa 1997.
Zobacz w Google Scholar
Zieliński J., Marketing polityczny, komunikacja polityczna, public relations, opracowanie internetowe, 1998.
Zobacz w Google Scholar
© Copyright by Małopolska Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Tarnowie. Artykuły są udostępniane na podstawie Creative Commons Attribution Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0 Licencja Międzynarodowa