Marketing w działalności developerskiej w budownictwie mieszkaniowym
Okładka tom 2
PDF

Słowa kluczowe

marketing usług
rynek mieszkaniowy
nieruchomości mieszkaniowe
przedsiębiorstwo deweloperskie
strategia marketingowa
materiały konferencyjne

Jak cytować

RudnickiA. (1999). Marketing w działalności developerskiej w budownictwie mieszkaniowym. Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej W Tarnowie, (2), 193-200. https://doi.org/10.25944/znmwse.1999.02.193200

Abstrakt

W pierwszej części artykułu przedstawiono specyfikę rynku nieruchomości oraz usług developerskich na rynku mieszkaniowym. Podjęto próbę ustalenia, czy działalność developerska to dostarczanie produktu, czy też świadczenie usługi. W części drugiej rozważania skoncentrowano nad wzorcowym, szerokim podejściem marketingowym stosowanym przez developerów zachodnich oraz nad zmianami w podejściu do tak rozumianego marketingu przez developerów z kapitałem rodzimym.

https://doi.org/10.25944/znmwse.1999.02.193200
PDF

Bibliografia

Altkorn J., Podstawy marketingu, Instytut Marketingu, Kraków 1994.
Zobacz w Google Scholar

Barret V., Blair J., How to Conduct & Analize Real Estate Market & Feasibility Studies, Van Nostrand Reinhold Co., New York 1988.
Zobacz w Google Scholar

Black J., Spink F., Residential Development Handbook, Urban Land Institute, Washington D.C. 1990.
Zobacz w Google Scholar

Dasso J., Ring A., Real Estate — Principles and Practices, Prentice Hall Inc., New Jersey 1989.
Zobacz w Google Scholar

Irwin R., Real Estate Handbook, Mc Graw-Hill Inc., New York 1993.
Zobacz w Google Scholar

Kirejczyk K., Łaszek J., Vademecum developera. Rynek nieruchomości, finansowanie, inwestycje, Krakowski Instytut Nieruchomości, Kraków 1997.
Zobacz w Google Scholar

Kucharska-Stasiak E., Nieruchomość a rynek, PWN, Warszawa 1997.
Zobacz w Google Scholar

Kucharska-Stasiak E., Wartość indywidualna nieruchomości jako przeciwieństwo wartości rynkowej [w:] Problemy inwestowania i rynku nieruchomości, Akademia Ekonomiczna, Kraków 1998.
Zobacz w Google Scholar

McLoughlin D., Principles of Real Estate Law, Mc Graw-Hill Inc., New York 1992.
Zobacz w Google Scholar

Meffert H., Marketing, Grundlagen der Absatzpolitik, Gabler, Wiesbaden 1986.
Zobacz w Google Scholar

Pabian A., Planowanie marketingowe w budownictwie, „Tygodnik Budowlany” 1998, nr 49.
Zobacz w Google Scholar

Pluta-Olearnik M., Marketing usług, PWE, Warszawa 1994.
Zobacz w Google Scholar

© Copyright by Małopolska Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Tarnowie. Artykuły są udostępniane na podstawie Creative Commons Attribution Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0 Licencja Międzynarodowa

 

Pobrania

Dane pobrania nie są jeszcze dostepne