Abstrakt
Artykuł poświęcono przedstawieniu wyników badań porównawczych nad strategiami marketingowymi stosowanymi przez polskie przedsiębiorstwa (100 procent kapitału rodzimego) i przedsiębiorstwa z udziałem kapitału zagranicznego. Wyróżniono cztery podstawowe obszary problemów i odpowiadające im komponenty całościowej strategii marketingowej firmy: strategia kształtowania pola rynkowego, strategia nakierowana na nabywców, strategia nakierowana na konkurentów, strategie współdziałania z partnerami rynkowymi.
Bibliografia
Becker J., Marketing-Konzeption, Grundlagen des strategischen Marketing-Managements, Vahlen, Monachium 1998.
Zobacz w Google Scholar
Niestrój R., Zarządza nie marketingiem, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1996.
Zobacz w Google Scholar
Penc-Pietrzak T., Strategie biznesu i marketingu, Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 1998.
Zobacz w Google Scholar
© Copyright by Małopolska Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Tarnowie. Artykuły są udostępniane na podstawie Creative Commons Attribution Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0 Licencja Międzynarodowa