Strategie marketingowe firm z kapitałem rodzimym i zagranicznym (analiza porównawcza)
Okładka tom 2
PDF

Słowa kluczowe

zarządzanie marketingowe
strategia przedsiębiorstwa
strategia marketingowa
analiza porównawcza przedsiębiorstw
materiały konferencyjne

Jak cytować

RawskiM. (1999). Strategie marketingowe firm z kapitałem rodzimym i zagranicznym (analiza porównawcza). Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej W Tarnowie, (2), 179-191. https://doi.org/10.25944/znmwse.1999.02.179191

Abstrakt

Artykuł poświęcono przedstawieniu wyników badań porównawczych nad strategiami marketingowymi stosowanymi przez polskie przedsiębiorstwa (100 procent kapitału rodzimego) i przedsiębiorstwa z udziałem kapitału zagranicznego. Wyróżniono cztery podstawowe obszary problemów i odpowiadające im komponenty całościowej strategii marketingowej firmy: strategia kształtowania pola rynkowego, strategia nakierowana na nabywców, strategia nakierowana na konkurentów, strategie współdziałania z partnerami rynkowymi.

https://doi.org/10.25944/znmwse.1999.02.179191
PDF

Bibliografia

Becker J., Marketing-Konzeption, Grundlagen des strategischen Marketing-Managements, Vahlen, Monachium 1998.
Zobacz w Google Scholar

Niestrój R., Zarządza nie marketingiem, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1996.
Zobacz w Google Scholar

Penc-Pietrzak T., Strategie biznesu i marketingu, Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 1998.
Zobacz w Google Scholar

© Copyright by Małopolska Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Tarnowie. Artykuły są udostępniane na podstawie Creative Commons Attribution Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0 Licencja Międzynarodowa

 

Pobrania

Dane pobrania nie są jeszcze dostepne