Abstrakt
W artykule zaprezentowano wyniki badań przeprowadzonych wśród autoryzowanych dealerów samochodów osobowych. Ukazano wyniki badań wskazujących, iż w przyszłości podejście CRM będzie miało coraz większe znaczenie w rozwoju badanych przedsiębiorstw.
Bibliografia
Brilman J. 2002. Nowoczesne koncepcje i metody zarządzania. Warszawa: PWE. ISBN 83-208-1375-1.
Zobacz w Google Scholar
Buchnowska D. 2006. CRM: strategia i technologia. Gdańsk: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego. ISBN 83-7326-411-6
Zobacz w Google Scholar
Ćwiklicki M. 2005. Metody zarządzania a sukces organizacji. W: Kreft Z. (red. nauk.). Sukces organizacji. Ujęcie zasobowe i procesowe. Prace i Materiały Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego nr 5. Sopot: Wydawnictwo FRUG. ISSN 1732-1565.
Zobacz w Google Scholar
Dyche J. 2002. CRM. Relacje z klientami. Gliwice: Helion. ISBN 83-7197-843-X. Frąckiewicz E., Rudawska E. 2004. Zarządzanie relacjami z klientami z wykorzystaniem koncepcji CRM. "Przegląd Organizacji" nr 7-8.
Zobacz w Google Scholar
Prahalad C.K., Ramaswamy V. 2005. Przyszłość konkurencji. Warszawa: PWE. ISBN 83-208-1580-0.
Zobacz w Google Scholar
Stachowicz-Stanusch A., Stanusch M. 2007. CRM. Przewodnik dla wdrażających. Warszawa: Placet. ISBN 978-83-7488-117-3.
Zobacz w Google Scholar
Tiwana A. 2003. Przewodnik po zarządzaniu wiedzą. E-biznes i zastosowania CRM. Warszawa: Placet. ISBN 83-85428-83-6.
Zobacz w Google Scholar
© Copyright by Małopolska Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Tarnowie. Artykuły są udostępniane na podstawie Creative Commons Attribution Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0 Licencja Międzynarodowa