Customer relationship management as the strategic determinant of the development of car dealers
Okładka tom 13 cz. 2
PDF (Język Polski)

Keywords

strategy
competitiveness
CRM
Customer Relationship Management

How to Cite

Nogalski B., & MachelW. (2009). Customer relationship management as the strategic determinant of the development of car dealers. The Malopolska School of Economics in Tarnow Research Papers Collection, 13(2), 127-136. https://doi.org/10.25944/znmwse.2009.02.127136

Abstract

The paper presents results of research done within a group of authorized car dealers. The car dealers were analyzed with respect to their strategic thinking and development activities. The results show, that in the future the CRM approach will have more and more significance to the development of studied enterprises.

https://doi.org/10.25944/znmwse.2009.02.127136
PDF (Język Polski)

References

Brilman J. 2002. Nowoczesne koncepcje i metody zarządzania. Warszawa: PWE. ISBN 83-208-1375-1.
View in Google Scholar

Buchnowska D. 2006. CRM: strategia i technologia. Gdańsk: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego. ISBN 83-7326-411-6
View in Google Scholar

Ćwiklicki M. 2005. Metody zarządzania a sukces organizacji. W: Kreft Z. (red. nauk.). Sukces organizacji. Ujęcie zasobowe i procesowe. Prace i Materiały Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego nr 5. Sopot: Wydawnictwo FRUG. ISSN 1732-1565.
View in Google Scholar

Dyche J. 2002. CRM. Relacje z klientami. Gliwice: Helion. ISBN 83-7197-843-X. Frąckiewicz E., Rudawska E. 2004. Zarządzanie relacjami z klientami z wykorzystaniem koncepcji CRM. "Przegląd Organizacji" nr 7-8.
View in Google Scholar

Prahalad C.K., Ramaswamy V. 2005. Przyszłość konkurencji. Warszawa: PWE. ISBN 83-208-1580-0.
View in Google Scholar

Stachowicz-Stanusch A., Stanusch M. 2007. CRM. Przewodnik dla wdrażających. Warszawa: Placet. ISBN 978-83-7488-117-3.
View in Google Scholar

Tiwana A. 2003. Przewodnik po zarządzaniu wiedzą. E-biznes i zastosowania CRM. Warszawa: Placet. ISBN 83-85428-83-6.
View in Google Scholar

© Copyright by Małopolska School of Economics in Tarnów. The articles are available under the Creative Commons Attribution NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License

Downloads

Download data is not yet available.