Abstract
The paper presents results of research done within a group of authorized car dealers. The car dealers were analyzed with respect to their strategic thinking and development activities. The results show, that in the future the CRM approach will have more and more significance to the development of studied enterprises.
References
Brilman J. 2002. Nowoczesne koncepcje i metody zarządzania. Warszawa: PWE. ISBN 83-208-1375-1.
View in Google Scholar
Buchnowska D. 2006. CRM: strategia i technologia. Gdańsk: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego. ISBN 83-7326-411-6
View in Google Scholar
Ćwiklicki M. 2005. Metody zarządzania a sukces organizacji. W: Kreft Z. (red. nauk.). Sukces organizacji. Ujęcie zasobowe i procesowe. Prace i Materiały Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego nr 5. Sopot: Wydawnictwo FRUG. ISSN 1732-1565.
View in Google Scholar
Dyche J. 2002. CRM. Relacje z klientami. Gliwice: Helion. ISBN 83-7197-843-X. Frąckiewicz E., Rudawska E. 2004. Zarządzanie relacjami z klientami z wykorzystaniem koncepcji CRM. "Przegląd Organizacji" nr 7-8.
View in Google Scholar
Prahalad C.K., Ramaswamy V. 2005. Przyszłość konkurencji. Warszawa: PWE. ISBN 83-208-1580-0.
View in Google Scholar
Stachowicz-Stanusch A., Stanusch M. 2007. CRM. Przewodnik dla wdrażających. Warszawa: Placet. ISBN 978-83-7488-117-3.
View in Google Scholar
Tiwana A. 2003. Przewodnik po zarządzaniu wiedzą. E-biznes i zastosowania CRM. Warszawa: Placet. ISBN 83-85428-83-6.
View in Google Scholar
© Copyright by Małopolska School of Economics in Tarnów. The articles are available under the Creative Commons Attribution NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License