Marketing partnerski w erze globalizacji
Okładka tom 7
PDF

Słowa kluczowe

marketing partnerski
relacje przedsiębiorstwo-konsument
budowanie lojalności klienta
globalizacja

Jak cytować

BelniakA. (2005). Marketing partnerski w erze globalizacji . Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej W Tarnowie, (7), 19-26. https://doi.org/10.25944/znmwse.2005.07.1926

Abstrakt

Obecnie obserwuje się tendencje przechodzenia przedsiębiorstw od marketingu transakcji do marketingu partnerskiego. Wybór klientów strategicznych, obniżenie kosztów operacyjnych i budowa relacji o wysokiej jakości serwisie, towarach i usługach tworzy podstawę marketingu partnerskiego. Koncepcja ta stanowi teoretyczną podstawę do tworzenia łańcucha partnerstwa nie tylko wewnątrz przedsiębiorstw, ale także w związkach z innymi uczestnikami rynku. Artykuł omawia tworzenie nowych relacji i umacnianie lojalności nabywcy oraz kierunki działań firm działających według zasad marketingu partnerskiego na globalnym rynku.

https://doi.org/10.25944/znmwse.2005.07.1926
PDF

Bibliografia

Berry L.L., Relationship Marketing [w:] Payne A., Christopher M., Clark M., Peck H., Relationship Marketing for Competitive Advantage. Winning and Keeping Customers, Butterworth-Heinemann, Oxford 1997.
Zobacz w Google Scholar

Konara K., Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw, PWE, Warszawa 1999.
Zobacz w Google Scholar

Gronroos C., Relationship Approach to Marketing In Service Contexts: the Marketing and Organisational Behaviour Interface, „Journal of Business Research", 1990, no. 1.
Zobacz w Google Scholar

Hartman A., Sifonis J., Kador J., Strategie sukcesu w gospodarce internetowej, Wydawnictwo K.E. Liber s.c., Warszawa 2001.
Zobacz w Google Scholar

Szapiro T., Ciemniak R., Internet - nowa strategia firmy, Difin, Warszawa 1999.
Zobacz w Google Scholar

Wiktor J. W., Promocja. System komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa - Kraków 2001.
Zobacz w Google Scholar

Hoffman D. T., Novac T. P., Chatterjee P., Commercial Scenarios for the Web: Opportunities and Challenges. Project 2000: Research Program on Marketing in Computer-Mediated Environments, http://www.ascusc.org/jcmc/voll/issue3/hoffman.html.bak
Zobacz w Google Scholar

© Copyright by Małopolska Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Tarnowie. Artykuły są udostępniane na podstawie Creative Commons Attribution Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0 Licencja Międzynarodowa

 

Pobrania

Dane pobrania nie są jeszcze dostepne