Selection of the marketing concept in the food industry on the example of the chosen companies
Okładka tom 4
PDF (Język Polski)

Keywords

marketing concept of the company
marketing of food products
food industry
case study

How to Cite

SiekierskiJ. (2001). Selection of the marketing concept in the food industry on the example of the chosen companies. The Malopolska School of Economics in Tarnow Research Papers Collection, (4), 73-80. https://doi.org/10.25944/znmwse.2001.01.7380

Abstract

The article presents the issue of selecting the marketing concept in the food industry on the example of the chosen companies in the soft-drink business (Pepsi-Cola International Poland), fruit and vegetable company (Sekmar, Smak) and meat company (private Meat Processing Company). The paper also discusses different stages of companies' development in respect to accepting the marketing concept in their business activities.

https://doi.org/10.25944/znmwse.2001.01.7380
PDF (Język Polski)

References

Białecki K., Borowski J., Krzymiński K., Marketing w handlu zagranicznym, PWN, Warszawa 1996.
View in Google Scholar

Gestern A., Raszkowska G., Zaprzyjaźnić się z klientem, „Rzeczpospolita” 1999, nr 144.
View in Google Scholar

Jakość i wymóg rynku, „Marketing i Rynek” 1997, nr 4.
View in Google Scholar

Kozioł L., Wojtowicz A., Zastosowanie koncepcji marketingu w węzłowych obszarach zarządzania firmą, „Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie”, 1999, z. 2.
View in Google Scholar

Urban J.R., Tendencje rozwojowe przemysłu spożywczego w latach 90-tych, Roczniki Nauk Rolniczych, Seria G., T. 87, z. 1.
View in Google Scholar

© Copyright by Małopolska School of Economics in Tarnów. The articles are available under the Creative Commons Attribution NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License

Downloads

Download data is not yet available.