Abstrakt
W artykule przedstawiono sposoby działania w formułowaniu koncepcji marketingowych w wybranych przedsiębiorstwach przemysłu spożywczego w branży napojów bezalkoholowych (Pepsi-Cola International Poland), przemyśle owocowo-warzywnym ("Sekmar", "Smak") i mięsnym (prywatny Zakład Wędliniarski w Pacanowie).
Bibliografia
Białecki K., Borowski J., Krzymiński K., Marketing w handlu zagranicznym, PWN, Warszawa 1996.
Zobacz w Google Scholar
Gestern A., Raszkowska G., Zaprzyjaźnić się z klientem, „Rzeczpospolita” 1999, nr 144.
Zobacz w Google Scholar
Jakość i wymóg rynku, „Marketing i Rynek” 1997, nr 4.
Zobacz w Google Scholar
Kozioł L., Wojtowicz A., Zastosowanie koncepcji marketingu w węzłowych obszarach zarządzania firmą, „Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie”, 1999, z. 2.
Zobacz w Google Scholar
Urban J.R., Tendencje rozwojowe przemysłu spożywczego w latach 90-tych, Roczniki Nauk Rolniczych, Seria G., T. 87, z. 1.
Zobacz w Google Scholar
© Copyright by Małopolska Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Tarnowie. Artykuły są udostępniane na podstawie Creative Commons Attribution Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0 Licencja Międzynarodowa