Specyfika marketingu usług
Okładka tom 4
PDF

Słowa kluczowe

usługi
marketing usług
przedsiębiorstwo usługowe

Jak cytować

Renata ŻabaR. Żaba. (2001). Specyfika marketingu usług . Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej W Tarnowie, (4), 63-72. https://doi.org/10.25944/znmwse.2001.01.6372

Abstrakt

W artykule podjęto podstawowe problemy związane z funkcjonowaniem przedsiębiorstw usługowych i specyfiką ich marketingowej działalności. Uwagę skierowano na wzrastające znaczenie sektora usług w gospodarce rynkowej w Polsce i na świecie. Scharakteryzowano cechy usług, które w dużym stopniu wpływają na kształt działań marketingowych. Specyficzne cechy usług to: nienamacalność, nierozłączność, różnorodność i brak możliwości przechowywania. Istotna jest ponadto umiejętność różnicowania swoich usług. Najważniejszą jednak sprawą jest traktowanie klienta jako kluczowego elementu działalności przedsiębiorstw usługowych.

https://doi.org/10.25944/znmwse.2001.01.6372
PDF

Bibliografia

Altkorn J., Strategia marki, PWE, Warszawa 1999.
Zobacz w Google Scholar

Jankowski W., Sankowski T., „Marketing usług”, Canadian International Institute — materiały konferencyjne, Warszawa, czerwiec 1999.
Zobacz w Google Scholar

Kotler Ph., Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Felberg SJA, Warszawa 1999.
Zobacz w Google Scholar

Rynek i konsumpcja. Raport z badań — rok 1997, praca zbiorowa, IRWiK, Szczecin 1998.
Zobacz w Google Scholar

Rocznik Statystyczny Rzeczypospolitej Polskiej, GUS, Warszawa 1998.
Zobacz w Google Scholar

Rocznik Statystyczny Rzeczypospolitej Polskiej, GUS, Warszawa 2000.
Zobacz w Google Scholar

© Copyright by Małopolska Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Tarnowie. Artykuły są udostępniane na podstawie Creative Commons Attribution Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0 Licencja Międzynarodowa

 

Pobrania

Dane pobrania nie są jeszcze dostepne