Abstrakt
Obecnie obserwuje się na rynku zmiany dokonujące się pod wpływem globalizacji i integracji gospodarki. Postępujące procesy globalizacji i integracji wymuszają na małych i średnich przedsiębiorstwach wzajemną współpracę z innymi przedsiębiorstwami z podobnych branż. Zarządzanie przedsiębiorstwem w dobie integracji i globalizacji gospodarki rynkowej wymaga zastosowania odpowiedniej wiedzy, metod i instrumentów marketingu.
Bibliografia
Altkorn J. 1999. Strategia marki. Warszawa: PWE. ISBN 83-8723-997-6.
Zobacz w Google Scholar
Armstrong M. 1996. Zarządzanie zasobami ludzkimi. Kraków: Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu. ISBN 83-8544-115-8.
Zobacz w Google Scholar
Brzeziński M. (red.). 2001. Zarządzanie innowacjami technicznymi i organizacyjnymi. Warszawa: Difin. ISBN 83-7251-197-7.
Zobacz w Google Scholar
Chądzyński J., Nowakowska A., Przygodzki Z. 2007. Region i jego rozwój w warunkach globalizacji. Warszawa: CeDeWu. ISBN 978-83-6008-971-2.
Zobacz w Google Scholar
Drucker P.F. 1992a. Innowacja i przedsiębiorczość. Praktyka i zasady. Warszawa: PWE. ISBN 83-2080-870-7.
Zobacz w Google Scholar
Drucker P.F. 1992b. Społeczeństwo pokapitalistyczne. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN. ISBN 83-0112-799-6.
Zobacz w Google Scholar
Grupa Lizbońska . 1996. Granice konkurencji. Warszawa: Poltext. ISBN 83-8689-011-8. Janasz W. i in. 2002. Determinanty innowacyjności przedsiębiorstw. Szczecin: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. ISBN 83-7241-213-8.
Zobacz w Google Scholar
Kostera M. 1997. Zarządzanie personelem. Warszawa: PWE. ISBN 83-2081-038-8.
Zobacz w Google Scholar
Lambkin G. i in. (red.). 2001. Zachowania konsumenta. Koncepcje i badania europejskie. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN. ISBN 83-0113-299-X.
Zobacz w Google Scholar
Łukasik P. 2008. Marketing w handlu detalicznym produktami spożywczymi. Wybrane aspekty zachowań nabywców. Lublin: Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej. ISBN 978-83-2272-823-9.
Zobacz w Google Scholar
Olszewska B. (red.). 2007. Podstawy zarządzania przedsiębiorstwem na progu XXI wieku. Wrocław: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu. ISBN 978-83-7011-858-7.
Zobacz w Google Scholar
Penc J. 2000. Kreatywne kierowanie: organizacja i kierownik jutra, rozwiązywanie problemów kadrowych. Warszawa: Agencja Wydawnicza Placet. ISBN 83-8542-850-3.
Zobacz w Google Scholar
Penc J. 2005. Role i umiejętności menedżerskie, sekrety sukcesu i kariery. Warszawa: Difin. ISBN 83-7251-512-3.
Zobacz w Google Scholar
Pomykalski A. 2001. Nowoczesne strategie marketingowe. Warszawa: Infor. ISBN 83-8866-314-3.
Zobacz w Google Scholar
Prahalad C.H. 1998. Role menedżerów nowej ery na konkurencyjnym rynku. W: Hesselbein F., Goldsmith M., Bechard R. (red.). Organizacja przyszłości. Warszawa: Business Press. ISBN 83-8747-405-3.
Zobacz w Google Scholar
Sławińska M. 2008. Kompendium wiedzy o handlu. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN. ISBN 978-83-0115-446-2.
Zobacz w Google Scholar
Zając Cz. 2006. Społeczne i organizacyjne problemy przejęć i fuzji przedsiębiorstw. Wrocław: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu. ISBN 83-7011-807-0.
Zobacz w Google Scholar
© Copyright by Małopolska Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Tarnowie. Artykuły są udostępniane na podstawie Creative Commons Attribution Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0 Licencja Międzynarodowa