Abstrakt
Przedmiotem rozważań jest zagadnienie związane z wpływem targów na aktywizację rozwoju miast i regionów. Targi są dla autora przedsięwzięciem bezpośredniej i pośredniej stymulacji wielu obszarów ludzkiej aktywności w jej wymiarze terytorialnym.
Bibliografia
Człowiek i technika we współczesnym handlu targowym, Materiały seminarium pod red. A. Szromnika, Kraków 1997.
Zobacz w Google Scholar
Dietl J., Handel wewspółczesnej gospodarce, PWE, Warszawa 1991.
Zobacz w Google Scholar
Földy R., Die Messe als Markt — Beteiligungsstrategien für Aussteller, Orac, Wien 1990.
Zobacz w Google Scholar
Marketing wystawienniczy, Materiały seminarium pod red. A. Szromnika, Kraków 1996.
Zobacz w Google Scholar
Prueser S., Messemarketing — ein netzwerkorientierter Ansatz, DUV, Wiesbaden 1997.
Zobacz w Google Scholar
Selinski H., Sperling U.A., Marketing instrument Messe, Bachem, Koeln 1995.
Zobacz w Google Scholar
Targi w systemie komunikacji marketingowej, Materiały konferencji naukowej 27—28 V 1996 r., MTP, Poznań 1996.
Zobacz w Google Scholar
Wojciechowski H., Międzynarodowe rynki towarowe, PWE, Warszawa 1992.
Zobacz w Google Scholar
Wojciechowski H., Targi i wystawy gospodarcze, PWN, Warszawa 1992.
Zobacz w Google Scholar
Wpływ targów na dochody gminy Kraków — próba szacunku, pod red. A. Szromnika, AE Kraków, Cracow Expo Center, Kraków 1995.
Zobacz w Google Scholar
© Copyright by Małopolska Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Tarnowie. Artykuły są udostępniane na podstawie Creative Commons Attribution Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0 Licencja Międzynarodowa