Marketing bezpośredni w teorii i praktyce przedsiębiorstwa przemysłu spożywczego
Okładka tom 4
PDF

Słowa kluczowe

marketing bezpośredni
marketingowa koncepcja przedsiębiorstwa
strategia marketingowa
przemysł spożywczy
studium przypadku

Jak cytować

Cieśla, S. (2001). Marketing bezpośredni w teorii i praktyce przedsiębiorstwa przemysłu spożywczego. Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej W Tarnowie, (4), 103-112. https://doi.org/10.25944/znmwse.2001.01.103112

Abstrakt

W pierwszej części artykułu przedstawiono istotę i znaczenie marketingu bezpośredniego oraz wykorzystywane metody i techniki. W części drugiej zaprezentowano marketing bezpośredni w strategii marketingowej Podhalańskiego Przedsiębiorstwa Przemysłu Spożywczego "Tymbark SA". Uwaga tego przedsiębiorstwa koncentruje się na tworzeniu bazy danych i praktycznym jej wykorzystaniu oraz utrzymaniu stałego kontaktu z klientem, jako elemencie budowania lojalności wobec marki.

https://doi.org/10.25944/znmwse.2001.01.103112
PDF

Bibliografia

Białomazur I., Robić interesy w Internecie”, „Aida” 1997, nr 11.
Zobacz w Google Scholar

Czark P., Armia heroldów, czyli marketing bezpośredni w „Tymbark SA”, „Marketing Serwis” 1998, nr 1.
Zobacz w Google Scholar

Czupryna K., Dystrybucja w sieci, „Marketing Polska” 1997, nr 7/8.
Zobacz w Google Scholar

Czupryna K., Efektywna przesyłka bezpośrednia, „Marketing Polska” 1997, nr 4.
Zobacz w Google Scholar

Czupryna K., Wytnij i wygraj?, „Marketing Polska” 1997, nr 5.
Zobacz w Google Scholar

Jasiński A., Przedsiębiorstwo innowacyjne na rynku, KiW, Warszawa 1992.
Zobacz w Google Scholar

Kotler P., Marketing, Wydawnictwo Gebethner i Spółka, Warszawa 1994.
Zobacz w Google Scholar

K.A.T., Co wpływa na sukces, „Direct” 1998, nr 1.
Zobacz w Google Scholar

Mruk H., Pawlaczyk E., Telemarketing, „Businessman Magazine” 1992, nr 12.
Zobacz w Google Scholar

Otto J., Marketing bezpośredni, Wydawnictwo Business Press Ltd., Warszawa 1995.
Zobacz w Google Scholar

Przybyłowski K., Hartley S.W., Kerin R.A., Rudelius W., Marketing, Dom Wydawniczy ABC, Warszawa 1998.
Zobacz w Google Scholar

Szuman M., Dobski P., Marketing bezpośredni, INFOR, Warszawa 1997.
Zobacz w Google Scholar

Tempert A., „Działalność gospodarcza firm w warunkach ustawy o ochronie danych osobowych w krajach Europy Zachodniej”, Seminarium SMB, 2 lipca 1998 r.
Zobacz w Google Scholar

© Copyright by Małopolska Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Tarnowie

 

Pobrania artykułu

Brak informacji o pobraniach.