Abstrakt
W pierwszej części artykułu przedstawiono istotę i znaczenie marketingu bezpośredniego oraz wykorzystywane metody i techniki. W części drugiej zaprezentowano marketing bezpośredni w strategii marketingowej Podhalańskiego Przedsiębiorstwa Przemysłu Spożywczego "Tymbark SA". Uwaga tego przedsiębiorstwa koncentruje się na tworzeniu bazy danych i praktycznym jej wykorzystaniu oraz utrzymaniu stałego kontaktu z klientem, jako elemencie budowania lojalności wobec marki.
Bibliografia
Białomazur I., Robić interesy w Internecie”, „Aida” 1997, nr 11.
Zobacz w Google Scholar
Czark P., Armia heroldów, czyli marketing bezpośredni w „Tymbark SA”, „Marketing Serwis” 1998, nr 1.
Zobacz w Google Scholar
Czupryna K., Dystrybucja w sieci, „Marketing Polska” 1997, nr 7/8.
Zobacz w Google Scholar
Czupryna K., Efektywna przesyłka bezpośrednia, „Marketing Polska” 1997, nr 4.
Zobacz w Google Scholar
Czupryna K., Wytnij i wygraj?, „Marketing Polska” 1997, nr 5.
Zobacz w Google Scholar
Jasiński A., Przedsiębiorstwo innowacyjne na rynku, KiW, Warszawa 1992.
Zobacz w Google Scholar
Kotler P., Marketing, Wydawnictwo Gebethner i Spółka, Warszawa 1994.
Zobacz w Google Scholar
K.A.T., Co wpływa na sukces, „Direct” 1998, nr 1.
Zobacz w Google Scholar
Mruk H., Pawlaczyk E., Telemarketing, „Businessman Magazine” 1992, nr 12.
Zobacz w Google Scholar
Otto J., Marketing bezpośredni, Wydawnictwo Business Press Ltd., Warszawa 1995.
Zobacz w Google Scholar
Przybyłowski K., Hartley S.W., Kerin R.A., Rudelius W., Marketing, Dom Wydawniczy ABC, Warszawa 1998.
Zobacz w Google Scholar
Szuman M., Dobski P., Marketing bezpośredni, INFOR, Warszawa 1997.
Zobacz w Google Scholar
Tempert A., „Działalność gospodarcza firm w warunkach ustawy o ochronie danych osobowych w krajach Europy Zachodniej”, Seminarium SMB, 2 lipca 1998 r.
Zobacz w Google Scholar
© Copyright by Małopolska Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Tarnowie. Artykuły są udostępniane na podstawie Creative Commons Attribution Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0 Licencja Międzynarodowa