Tom 30 Nr 2 (2016)
Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie
Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie
O czasopiśmie
O czasopiśmie
Zespół redakcyjny
Kodeks etyki
Polityka otwartego dostępu
Polityka antyplagiatowa
Polityka prywatności
Zgłoszenia tekstów
Przesyłanie tekstów
Recenzowanie
Publikowanie prac
ORCID iD
Aktualny numer
Archiwum
Zarejestruj
Zaloguj
Kontakt
Szukaj
Zaloguj
Wybierz język. Obecnym językiem jest:
Język Polski
English
Zaloguj
Wybierz język. Obecnym językiem jest:
Język Polski
English
Tom 30 Nr 2 (2016)
Opublikowano 30 June, 2016
Pełny numer
PDF
Spis treści PDF
Table of contents PDF (English)
Artykuły
Leszek Kałkowski, Łukasz Karaś
13-26
Pozarynkowe transakcje nieruchomościami w Polsce w latach 2003–2013 – ujęcie prawne i podatkowe
PDF
Janusz Ząbek
27-40
Marketing bezpośredni samochodów luksusowych w świetle ochrony danych osobowych
PDF
Kazimierz Barwacz
43-55
Zmiana modelu biznesu wyzwaniem dla rad nadzorczych
PDF
Janusz Berek
57-68
Identyfikacja pożądanych kompetencji pracowników na przykładzie przedsiębiorstw branży lotniczej regionu bielsko-bialskiego – część II
PDF
Wiesław Łukasiński
69-79
Warunki i stosunki pracy a jakość funkcjonowania organizacji
PDF
Edyta Piątek
81-95
Użyteczność sprawozdawczości małych podmiotów w weryfikacji ich sytuacji finansowej
PDF
Leszek Kozioł, Michał Kozioł
99-116
Wykorzystanie koncepcji trychotomii czynników motywacji turystycznej w procesie zarządzania przez tworzenie wartości dla klienta
PDF
Krzysztof Sala
117-126
Wioski tematyczne jako przykład innowacyjności w turystyce wiejskiej
PDF
×
Nazwa użytkownika (np. jankowalski)
*
Wymagane
Hasło (dozwolone małe litery i cyfry)
*
Wymagane
Zapomniałeś(aś) hasła?
Zapamiętaj nazwę użytkownika i hasło
Zaloguj się
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się