Abstrakt
W pierwszej części artykułu omówiono aspekty teoretyczne marketingu bezpośredniego. W części drugiej przedstawiono rozwój marketingu bezpośredniego na przykładzie korporacji Amway oraz działalność spółki Amway Polska.
Bibliografia
Barlik F., Marketing. Warszawskie Seminarium P. Kotlera. Sztuka odnajdywania klienta na zatłoczonym rynku, „Rzeczpospolita” 1998, nr 253.
Zobacz w Google Scholar
Christopher M., Payne A., Ballantyne D., Relationship Marketing, Butterworth Heinemann, Worcester 1991.
Zobacz w Google Scholar
Gajewski Z., Mity sprzedaży bezpośredniej (Wywiad z M. Florczukiem — dyr. generalnym Amway Polska), „Businessman”, marzec 1998.
Zobacz w Google Scholar
Retzler K., Direct Marketing. The Proven Path to Successful Sales, Scott, Forestmann and Co., 1998.
Zobacz w Google Scholar
Zwierzchowski Z., Tendencje. Czas na elektroniczną ekonomię, „Rzeczpospolita” 1998, nr 263.
Zobacz w Google Scholar
© Copyright by Małopolska Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Tarnowie. Artykuły są udostępniane na podstawie Creative Commons Attribution Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0 Licencja Międzynarodowa