Marketing bezpośredni w Polsce (na przykładzie korporacji Amway)
Okładka tom 2
PDF

Słowa kluczowe

marketing bezpośredni
sprzedaż bezpośrednia
korporacje
studium przypadku
materiały konferencyjne

Jak cytować

SiekierskiJ. (1999). Marketing bezpośredni w Polsce (na przykładzie korporacji Amway) . Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej W Tarnowie, (2), 201-207. https://doi.org/10.25944/znmwse.1999.02.201207

Abstrakt

W pierwszej części artykułu omówiono aspekty teoretyczne marketingu bezpośredniego. W części drugiej przedstawiono rozwój marketingu bezpośredniego na przykładzie korporacji Amway oraz działalność spółki Amway Polska.

https://doi.org/10.25944/znmwse.1999.02.201207
PDF

Bibliografia

Barlik F., Marketing. Warszawskie Seminarium P. Kotlera. Sztuka odnajdywania klienta na zatłoczonym rynku, „Rzeczpospolita” 1998, nr 253.
Zobacz w Google Scholar

Christopher M., Payne A., Ballantyne D., Relationship Marketing, Butterworth Heinemann, Worcester 1991.
Zobacz w Google Scholar

Gajewski Z., Mity sprzedaży bezpośredniej (Wywiad z M. Florczukiem — dyr. generalnym Amway Polska), „Businessman”, marzec 1998.
Zobacz w Google Scholar

Retzler K., Direct Marketing. The Proven Path to Successful Sales, Scott, Forestmann and Co., 1998.
Zobacz w Google Scholar

Zwierzchowski Z., Tendencje. Czas na elektroniczną ekonomię, „Rzeczpospolita” 1998, nr 263.
Zobacz w Google Scholar

© Copyright by Małopolska Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Tarnowie. Artykuły są udostępniane na podstawie Creative Commons Attribution Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0 Licencja Międzynarodowa

 

Pobrania

Dane pobrania nie są jeszcze dostepne