Marketing bezpośredni w Polsce (na przykładzie korporacji Amway)
Okładka tom 2
PDF

Słowa kluczowe

marketing bezpośredni
sprzedaż bezpośrednia
korporacje
studium przypadku
materiały konferencyjne

Jak cytować

Siekierski, J. (1999). Marketing bezpośredni w Polsce (na przykładzie korporacji Amway) . Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej W Tarnowie, (2), 201-207. https://doi.org/10.25944/znmwse.1999.02.201207

Abstrakt

W pierwszej części artykułu omówiono aspekty teoretyczne marketingu bezpośredniego. W części drugiej przedstawiono rozwój marketingu bezpośredniego na przykładzie korporacji Amway oraz działalność spółki Amway Polska.

https://doi.org/10.25944/znmwse.1999.02.201207
PDF

Bibliografia

Barlik F., Marketing. Warszawskie Seminarium P. Kotlera. Sztuka odnajdywania klienta na zatłoczonym rynku, „Rzeczpospolita” 1998, nr 253.

Christopher M., Payne A., Ballantyne D., Relationship Marketing, Butterworth Heinemann, Worcester 1991.

Gajewski Z., Mity sprzedaży bezpośredniej (Wywiad z M. Florczukiem — dyr. generalnym Amway Polska), „Businessman”, marzec 1998.

Retzler K., Direct Marketing. The Proven Path to Successful Sales, Scott, Forestmann and Co., 1998.

Zwierzchowski Z., Tendencje. Czas na elektroniczną ekonomię, „Rzeczpospolita” 1998, nr 263.

© Copyright by Małopolska Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Tarnowie

 

Pobrania artykułu

Brak informacji o pobraniach.