Tom 50 Nr 2 (2021)
Opis numeru

W zbiorze artykułów składających się na  niniejszy „Zeszyt Naukowy”, będących efektem prac naukowych prowadzonych w ramach badań podstawowych i wdrożeniowych, w różnych ośrodkach akademickich, można znaleźć wiele interesujących poznawczo oraz aplikacyjnie informacji. Zeszyt ten ukierunkowany właśnie na współczesną tematykę, ze zwróceniem szczególnej uwagi na problematykę innowacji produktowych i organizacyjnych oraz zmian w otoczeniu organizacji. W szczególności przedstawiono wymiary dyfuzji innowacji w odniesieniu do najnowszych technologii płatniczych na polskim rynku, start-up jako nowej formy organizacyjnej zorientowanej na innowacyjne rozwiązania w obszarze jakości ludzkiego życia, innowacyjnych procesów kształtowania  struktury kapitału polskich przedsiębiorstw oraz zaangażowania organizacyjnego pracowników. Warto również wspomnieć o  nowatorskim produkcie turystycznym, jakim jest nowy szlak turystyczny „Małopolska Wieś Pachnąca Ziołami”, który zawiera walory przyrodnicze, atrakcje kulturalne i gastronomiczne.