Abstrakt
Artykuł poświęcono wybranym aspektom wzajemnego przenikania się teorii marketingu oraz ważniejszych dziedzin teorii zarządzania. Szczególną uwagę zwrócono na koncepcję zarządzania marketingowego, problematykę dopasowywania jakości produktu do wymagań klienta (Quality Function Deployment), ideę marketingu wewnętrznego oraz kwestie logistyki marketingowej.
Bibliografia
Altkorn J., Marketing w turystyce, PWN, Warszawa 1995.
Zobacz w Google Scholar
Hamrol A., Mantura W., Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka, PWN, Warszawa – Poznań 1998.
Zobacz w Google Scholar
Hill N., Introduction to Marketing, Business Education Publishers Ltd., Tyne and Wear, 1989.
Zobacz w Google Scholar
Hutt M. D., Speh T. W., Zarządzanie marketingiem. Strategia rynku dóbr i usług przemysłowych, PWN, Warszawa 1997.
Zobacz w Google Scholar
Kelly E. J., Marketing, Strategy and Functions, Prentice Hall Inc., Englewood Clifs, New Jersey 1965.
Zobacz w Google Scholar
Kisperska - Moroń D., The Influence of Material Inventories on Materials Requirements in Polish Engineering Industry — Let’s Try Business Logistics [w:] Progress in Inventory Research, SGH, Warszawa 1996.
Zobacz w Google Scholar
Kramer T., Marketing, AE w Katowicach, Katowice 1983.
Zobacz w Google Scholar
Mantura W., Branowski M., Marketing w zarządzaniu przedsiębiorstwem przemysłowym, Wydawnictwo PP, Poznań 1992.
Zobacz w Google Scholar
Mantura W., Wykorzysta nie metod inżynierii jakości w marketingu. Materiały konferencyjne „Inżynieria jakości 97”, Gdańsk 1997.
Zobacz w Google Scholar
Michon Ch., Le marketing interne, un système a part entiere, „Revue Française du Marketing” 1998, nr 5.
Zobacz w Google Scholar
Niestrój R., Podstawy marketingu, Warszawa 1996.
Zobacz w Google Scholar
Nowoczesne metody usprawniania procesów informacyjnych w organizacjach gospodarczych i administracyjnych, pod red. Z. Martyniaka, Kraków 1993.
Zobacz w Google Scholar
Payne A., Marketing usług, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1996.
Zobacz w Google Scholar
Piotrowski M., QFD — Projektowanie sterowane przez klienta, „Problemy Jakości” 1995, nr 3.
Zobacz w Google Scholar
Stabryła A., Podstawy zarządzania firmą, Kraków – Kluczbork 1997.
Zobacz w Google Scholar
Zarządzanie jakością w przedsiębiorstwie, pod red. J. Łańcuckiego, Oficyna Wydawnicza Ośrodka Postępu Organizacyjnego, Bydgoszcz 1997.
Zobacz w Google Scholar
© Copyright by Małopolska Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Tarnowie. Artykuły są udostępniane na podstawie Creative Commons Attribution Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0 Licencja Międzynarodowa