Abstrakt
W artykule został omówiony problem determinantów rozwoju turystyki na obszarach leśnych Małopolski. Zwrócono szczególną uwagę na ważniejsze walory i produkty turystyczne w leśnictwie na tle ich ogólnej charakterystyki. Omówiono również zagadnienia związane z infrastrukturą dla potrzeb turystyki w lasach, w szczególności w Małopolsce, w tym w regionie Tarnowa. Celem artykułu jest między innymi przybliżenie czytelnikowi zagadnień dotyczących atrakcyjnych aspektów turystyki na obszarach leśnych Małopolski.
Bibliografia
Gee Ch. Y. 1994. International Hotels. Development and Management. East Lansing, Michigan: Educational Institute of the American Hotel & Motel Association.
Zobacz w Google Scholar
Hudson S. 2008. Tourism and Hospitality Marketing. London: SAGE Publications Ltd. ISBN 978-1412946872.
Zobacz w Google Scholar
Kozioł L., Sala J. 2004. Wpływ globalizacji na rozwój polskiego rynku turystycznego. "Annalidelia Facolta di Economía dell'Universita di Messina" - Supplemento - Anno 2004.
Zobacz w Google Scholar
Lasy i gospodarka leśna RDLP w Krakowie. 1997. Kraków.
Zobacz w Google Scholar
Middleton V.T.C. 1996. Marketing w turystyce. Warszawa: Polska Agencja Promocji Turystyki. ISBN 83-8680-025-9.
Zobacz w Google Scholar
Muszyński Z. 2006. Dynamika waloryzacji turystyki w Małopolsce. "Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie" nr 1(9), s. 245-258.
Zobacz w Google Scholar
Olesiuk A. 2007. Marketing usług turystycznych. Warszawa: Difin. ISBN 978-83-7251-696-1.
Zobacz w Google Scholar
Rutkowski A. 2008. Turystyka w LP [online]. Dostępny w Internecie: http:Avww.lp.gov.pl/tury-styka.
Zobacz w Google Scholar
Ustawa [1991] z 28 września 1991 r. o lasach. Tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. nr 45, poz. 435.
Zobacz w Google Scholar
© Copyright by Małopolska Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Tarnowie. Artykuły są udostępniane na podstawie Creative Commons Attribution Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0 Licencja Międzynarodowa