Abstrakt
W artykule przedstawiono problematykę kształcenia na poziomie wyższym w aspekcie wymagań, które stawia przed poszukującymi pracy rynek. Zawarto raport z badań dotyczących studentów rozpoczynających studia w Małopolskiej Wyższej Szkole Ekonomicznej w Tarnowie. Badania miały na celu ustalenie zespołu cech studentów pierwszego roku studiów i zachodzących w tym zakresie zmian w latach 2000-2003. Zdaniem autorki, uzyskane wyniki mogą być wykorzystane dla określenia tendencji zmian w kolejnych latach, mających wpływ na zasady naboru studentów oraz na rozwój uczelni.
Bibliografia
Dietl J., Czy potrzebne jest zarządzanie marketingowe w szkolnictwie wyższym, “Marketing i Rynek” 2/2004, s. 4.
Zobacz w Google Scholar
© Copyright by Małopolska Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Tarnowie. Artykuły są udostępniane na podstawie Creative Commons Attribution Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne - Bez utworów zależnych 4.0 Licencja Międzynarodowa